Program REJNET OFFICE dla Adwokatów i Radców

Cena: 1090 zł netto + VAT
(licencja roczna na 10 stanowisk)

Program REJNET OFFICE to kompleksowe i nowoczesne oprogramowanie do prowadzenia kancelarii prawnej, które z pewnością przyspieszy i usprawni pracę każdego prawnika, dzięki zautomatyzowaniu wielu funkcji. Program obejmuje wszystkie niezbędne moduły w pracy każdego adwokata lub radcy prawnego.

Zakres działania programu REJNET OFFICE obejmuje wszystkie aspekty działalności kancelarii, a jego łatwa i intuicyjna obsługa czyni z programu podstawowe narzędzie pracy każdej nowoczesnej kancelarii prawnej. Program jest w pełni dostosowany do najnowszych przepisów prawa.

Program może być z powodzeniem wykorzystany również w przedsiębiorstwach, gdzie podstawą rozliczenia z klientem jest rozliczanie czasowego nakładu pracy pracowników, a także w firmach, które mają obowiązek raportowania transakcji do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2000 r. (z późniejszymi zm.) o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł.

Podstawowym zadaniem programu jest powiązanie w jedną, przejrzystą i spójną bazę danych wielu elementów, m.in.:

  • umowy z klientem (wraz z zasadami wynagrodzenia)
  • wykonywanych czynności, ponoszonych kosztów
  • opracowywanych dokumentów
  • wystawionych dokumentów sprzedaży, raportów, itp.

Program pozwala na rozliczenie każdego zlecenia. Do dyspozycji mamy rozliczenia: jednorazowe, godzinowe, ryczałtowe (zarówno z limitem, jak i bez limitu godzin) w dowolnych przedziałach czasu, zastępstwa procesowe, wynagrodzenia typu "success fee", rozliczenia kosztów dojazdu, itp., z podziałem na dni robocze, dni wolne od pracy oraz święta. Rozliczenia mogą być realizowane równolegle w wielu walutach, zarówno wg stawek dla kancelarii, jak i indywidualnych stawek grup pracowników (a nawet pojedynczego pracownika).

Najważniejsze elementy programu to m.in.:
  • KANCELARIA/ FIRMA – zasadnicze jądro programu, zawiera zestaw modułów zapewniających kompleksową obsługę kancelarii adwokackiej, radcowskiej lub innego przedsiębiorstwa. Podstawą jego pracy jest moduł Zlecenia, sprawy, czynności.
  • RAPORTY - zarówno dla klientów, jak i dla zarządu przedsiębiorstwa, pozwalające na bieżąco oceniać postęp prac, stopień zaangażowania pracowników oraz wydajność całej kancelarii.
  • ANALIZY - obrazujące takie parametry, jak np. dochodowość klientów, pracowników czy trendy.
  • TERMINARZE - umożliwiające łatwe i efektywne planowanie poszczególnych dni tygodnia, a także rejestrowanie wszelkich możliwych spotkań i zadań na dany dzień.
  • BAZY DANYCH: klientów, kontaktów, sądów, PKD, itp.
  • KALKULATORY: ODSETEK, RESZTY, DZIEDZICZENIA, NIP/REGON/PESEL, itp.
  • KSIĘGOWOŚĆ: faktury, przelewy, noty księgowe, itp.
  • NARZĘDZIA: filtry kontekstowe, mechanizmy sortowania i wyszukiwania.

Przedstawione elementy obrazują tylko niewielki fragment możliwości programu. Wszystkie moduły systemu znakomicie ułatwiają codzienną pracę zwiększając równocześnie wydajność pracy, a co za tym idzie - konkurencyjność kancelarii.

Dodatkiem do programu jest komplet profesjonalnych materiałów szkoleniowych w postaci:
  • filmów instruktażowych wraz z lektorem
  • podręczników użytkownika programu
  • informacji o programie „w pigułce” - w formie krótkich ściąg

Materiały te znakomicie ułatwiają pracę z programem oraz jego szybkie wdrożenie, bez konieczności udziału informatyka.

Szybki dostęp do bazy klientów oraz sprawny obieg dokumentów gwarantuje sukces w działaniu każdej kancelarii prawnej. Dlatego głównym celem programu PRAWNIK jest łatwy dostęp uprawnionego pracownika kancelarii do uporządkowanej informacji o prowadzonych sprawach, zgromadzonych dokumentach oraz klientach kancelarii.

Zalety programu:

  • tworzenie odpowiednich rejestrów na podstawie prowadzonego zlecenia
  • automatyczna archiwizacja dokumentów - jedna baza danych
  • możliwość szybkiego filtrowania danych (według różnych kryteriów)
  • optymalizacja czasu pracy pracowników kancelarii/ firmy
  • łatwa, intuicyjna obsługa
  • bezkonfliktowe korzystanie z zasobów bazy danych przez wielu użytkowników jednocześnie
  • bezpieczeństwo danych znajdujących się w systemie, dzięki możliwości definiowania indywidualnych przywilejów
  • możliwa praca zarówno z, jak i bez użycia pakietu MS Office
  • szeroki zakres funkcjonalności i możliwość konfiguracji
  • szybkie, bezproblemowe wdrożenie
  • filmy szkoleniowe wraz z lektorem
  • pomoc telefoniczna i poprzez e-mail
  • pomoc zdalna
  • fachowe wsparcie techniczne dla Użytkowników
  • stały rozwój i modernizacja modułów
  • niewielkie wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe i programowe:
  • możliwość pracy zarówno na pojedynczym komputerze, w małych sieciach komputerowych bez wydzielonego serwera, jak również w rozległych sieciach z wydzielonym serwerem, pracującym w oparciu o system Windows
  • współpraca z bazą danych SQL
  • obsługa systemów operacyjnych: MS Windows XP/Vista/Win7/Win8/Win10 w wersji 32 oraz 64 bitowej
  • współpraca z pakietem biurowym MS Office 97/2000/XP/2003/2007/2010/2013/2016; możliwa jest również praca bez pakietu MS Office
  • opcjonalnie podpis elektroniczny (między innymi dla potrzeb Rejestru Transakcji GIIF)
  • dostęp do Internetu na co najmniej 1 stanowisku w sieci komputerowej
  • praca z jedną lub wieloma kasami/drukarkami fiskalnymi; program przystosowany jest do współpracy z urządzeniami firmy NOVITUS. Istnieje również możliwość dostosowania programu do współpracy z innymi producentami urządzeń fiskalnych. Możliwa jest też praca bez urządzeń fiskalnych.

Infolinia: 32/ 328-82-17 | Copyright (c) RejNET. All rights reserved.
Valid XHTML 1.1Level Double-A conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
Opracowanie: RejNET
wygenerowano w czasie: 0.04 s.